Lov, kom tillbaka!

Vill först börja med att skriva att jag hade ett underbart lov fast om jag var sjuk dom första dagarna.
Spenderade min tid hos älskling.
Vi grillade och festade:)
Sanna kom även och hälsade på på torsdagen
då va det fest med grabbarna ;)
hahah!
Det blev även ut i Eslöv stad i den mörka natten ;D

Måste även nämna att psykologen/life coachen kom tillbaka.
Hon fick inte ut allt förra gången men tror hon fick det nu!
Det var mer givande idag tyckte jag!
Man skulle lära sig känna sig själv.
Själv tycker jag att jag gör det och jag vet vad jag behöver.
Men det är alltid bra att tänka till extra så man påminns!

Nu sitter jag och spelar maffia wars på fejjan, riktigt roligt!
JOINA!
Haha, sånn nörd jag är! men jag gillar det!

Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra faktiskt.
vill bara att mina skor ska komma!


Kommentarer
Postat av: sanna,

jaja, fet fest med grabbarna. höhö. btw, en grej att DU spelar det dära på fejjan, men skit i att bjuda in andra! HAHA :(

2009-04-16 @ 21:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0