Vill tatuera mig!!!!

Hej vänner!

Idag följde jag med Millan när hon skulle tatuera sig och jag blev så sjukt sugen. Har redan bestämt med min far att vi ska göra det, men vill att det ska hända nu. Han sitter liksom fast i Barcelona och kan inte komma hem på ett tag pga den jävla vulkanen...
Tänkte i alla fall dela med mig av vad jag vill ha. Det ska vara två fjärliar. En som är utvikt och den andra ska flyga upp mot den första. Mellan/bredvid detta ska det vara en text som symboliserar mig. Texten har jag dock inte kommit på en =/ det ska bli en blandning mellan dessa bilder. Tatueringen ska vara på revbenet.


Så ska nog den som flyger uppåt se ut men i annan färg.


Det ska vara denna typen av fjärilar.



Så ska textsnittet se ut.


XOXO
Maaay


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0