Hey, My name is Marianne and I'm a addict!

Skönt att det är helg igen! Sitter nu och kollar serier. Serier är något av det bästa som finns.
Just nu kollar jag 90210 men kollade även vampire diaries och gossip girl innan. The O.C har jag sätt färdigt och Prison break har jag kvar fjärde säsongen men tänkte köpa den eftersom jag har alla andra på DVD. Måste även börja kolla på One Tree Hill igen! True Blood verkar också bra men konstigt. hmm, jag kan nog ägna mitt liv åt att kolla serier eftersom jag tycker om så många!

- Hey, My name is Marianne and I'm a Tv show addict!
- Hey Marianne!


Kan inte bli bättre, as bra serie och riktigt heta brottslingar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0