Free fallin

God middag!

Sitter på jobb nu, vid datorn och har inte speciellt mycket att göra.
Vill åka hem, och käka macka med NORSK leverpastej och NORSK majonäs!
Sen efter fettet, vill jag träna. Vilket jag gör med Bf Alex :)
Sen måste jag städa min lägenhet. Amanda ska komma i helgen och vi
ska göra mat så kan inte ha en massa kläder utspritt i lägenheten!

Lite jobbigt är det med vuxenpoäng.

Saknar också min Elin och min Camilla!
Kommer aldrig glömma London med er ;)

Jaja, detta låter säkerligen kul. Rutin rutin rutin.
Och jag hatar rutiner.

Får nog hitta på något avslappnande/spontant som ger mig lite adrenalin!
Ska dyka med pappsen i sommar, i det norska havet. Yeah! Kallt!

/Marianne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0